Fel

Leggyakoribb kérdések

Ebben a rovatban megtalálja ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit. Abban az esetben, ha itt nem találta meg a kérdését, vagy többet szeretne tudni, meggyőződni valamiről – bátran írjon nekünk / hívjon minket. Szívesen segítünk szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatban.

Elérhetőségek: info@angyalidemoni.hu, telefonszám: +36 30 588 7293 (Hé -Pé 9:00 - 15:00)


  • Hogyan vásárolhatok / rendelhetek ékszert?

Minden ékszer, amely megtalálható a honlapunkon, raktáron van. Helyezze a kívánt terméket a Kosár gombra kattintva. A kiválasztott ékszer automatikusan  bekerül a kosárba. Megjelenik egy előugró ablak – ha szeretne még valami mást vásárolni, akkor  kattintson a folytatom a vásárlást gombra, ha már minden a kosárban van, amit szeretne, akkor kattintson a kosár megjelenítése gombra. A kosárba bármennyi terméket beletehet. A megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezése, illetve ellenőrzése után, kérjük, töltse ki a szállítással és fizetéssel kapcsolatos adatokat / cím, telefonszám, email, szállítási és fizetési mód/ és küldje el megrendelését.

Amint elküldi megrendelését, kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, amely tájékoztatja a sikeres rendelésről.
FIGYELMEZTETÉS! Ha gyűrűt vásárol - miellőt beteszi a kosárba a terméket, válasszon méretet. Ha nem választaná ki a méretet a kínálatból, a rendszer automatikusan az elsőt választja /a legkisebbet/ - a rendszer nem tudja, milyen méretre van szüksége, ezért ÖNNEK kel kiválasztania. Csak a megjelenített méretek vannak RAKTÁRON – méret, amely nincs kínálatban, sajnos jelenleg nincs raktáron.

  • Leadtam a megrendelést. Honnan tudom meg, hogy sikeres lett a rendelésem?

Minden sikeres megrendelés után ki írja a rendszer – Kӧszӧnjük, megkaptuk a rendelését és kӧzvetlenül a szӧveg alatt kiírja a rendszer a megrendelés számát – ez a megerősítés, hogy nálunk van a rendelése. Ha kiírta ezt a szӧveget, akkor a rendelése sikeres lett. Kӧzvetlenül a rendelés leadása után kapnia kell egy visszaigazoló és e-mailt (ott is benne van a rendelés száma) természetesen feltéve, hogy ellenőrizte és helyesen adta meg ezeket az információkat.
    * Ha de nem jӧtt meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát
   * Ha azonban nem kapott visszaigazoló se e-mailt – sajnos a rendelése nem volt sikeresen befejezve / leadva.

  • Már megrendeltem. Mikor lesz kiszállítva a termék?

Hetente kétszer vagy háromszor küldünk termékeket, tehát a termék a megrendelésétől legkésőbb 48 munkaórán belül elhagyja a raktárunkat. Ezután kapni fog tőlünk egy szállítást – igazoló és e-mailt a rendelése elküldéséről. Az hogy a rendelése elhagyja raktárunkat, nem azt jelenti, hogy ugyanazon a napon kézbesítve is lesz.
Megrendelésének szállítási ideje a választott szállítási módtól függ.
    * Magyar postával : 2-4 nap a szállítástól számítva. (a postakӧltség 990Ft)
    * UPS futárral : 2-3 nap a szállítástól számítva. (a postakӧltség 1310Ft)

  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Minden megrendelést 07:00 óráig visszavonhat hétkӧznapokon.

Megrendelését e-mailben vonhatja vissza– írjon a kӧvetkező címre: info@angyalidemoni.hu , avagy telefonon: +36 30 588 7293 számon indokolás nélkül. Csak adja meg a nevét, e- mail címét, rendelési számát.
FONTOS FIGYELMEZTETÉS! Ha már megkapta a szállítási igazoló E-MAILt, tehát a rendelése már elhagyta a raktárt, nem lehet visszavonni, mert a termék már úton van Önhӧz.

  • Mi történik, ha az utánvétes csomagot nem veszem át?

FIGYELEM! Fontos figyelmeztetés! Ha a vevő visszautasítja a küldeményt, vagy nem veszi át az átvételi határidőn belül – a küldemény vissza kerül hozzánk és nekünk újra ki kell fizetnünk. Ezért, ha újra rendel tőlünk, sajnos, nem küldjük ki az árut utánvéttel. Mivelhogy az előző küldeményt nem vette át, nekünk „felesleges “költségek keletkeztek. Megnövekedett szállítási költségek miatt a következő rendelés esetén a csomagot előre kell kifizetnie. Ilyen esetben, a vevő be van jegyezve az e-shopunk feketelistáján, ami azt jelenti, hogy a jövőben rendelhet tőlünk ékszert – de nem lesz lehetőség utánvéttel elküldeni. A megrendelést szükséges előre befizetni! Az oka egyszerű – a vevő már nem tekinthető megbízhatónak.

Ha a vevő nem fizeti ki előre a következő rendelését a számlánkra /abban az esetben, ha az előző küldeményét nem vette át/ megtagadta átvenni/ a kifizetetlen rendelése 14 nap elteltével automatikusan törlésre kerül. Miután a megrendelés értéke jóváírásra kerül a Jewelry s.r.o. bankszámlájára, az árut kiszálítjük.

  • Nem jó a gyűrű mérete. Kicserélhetem?

IGEN. Természetesen. Ha nem felel meg a gyűrű mérete, kicserélheti a megrendelés kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül.
A gyűrű cseréjére vonatkozó eljárást ebben a hivatkozásban ismertetjü: A termék cseréje

  • Nem tetszik az ékszer amit rendeltem, nem felel meg az igényeimnek. Visszaküldhetem?

IGEN, természetesen. Jogában áll a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül visszaküldeni az árut. Ha nem felel meg Önnek a termék, kicserélheti valami másra vagy visszatérítjük a pénzét.
A termék cseréjét vagy a pénz visszatérítését ebben a hivatkozásban ismertetjük.: A termék cseréje

  • A megfelelő gyűrű méret nem jelenik meg. Meg tudom rendelni?

Sajnáljuk, NEM. Ha a bizonyos méret nem mutatkozik, ez azt jelenti, hogy jelenleg nincs raktáron – elfogyott. Hogy mikor lesz ismét kapható a kívánt termék az a beszállító gyártási képességeitől függ.
A mi tippünk: Próbálja ki a méret szűrőt (a bal oldali sávban található). Válassza ki a megfelelő méretet és megjelennek azok a gyűrűk, amelyek raktáron vannak ebben a méretben.

  • Gravírozhatóak az acél, a titán vagy a tisten ékszerek?

Sajnáljuk, NEM. Ezek az anyagok mint az orvosi acél, titán, volfrám és a tisten – keményebbek és ellenállóbbak, ezért nehezebb gravírozni őket. Kassán, ahol a cég székhelye van, sajnos nincsen olyan aranyműves aki bevállalná a gravírozást. Emiatt nem kínálunk olyan szolgáltatást mint a gravírozás.

  • A karikagyűrűk párban eladók?

NEM, a gyűrű ára mindig darabonként van megadva. Az, hogy két gyűrűt lát a képen, nem jelenti automatikusan azt, hogy két darab lesz kiszállítva. Ez azért van, hogy külӧnbӧző nézetből lássa a gyűrűt, esetleg ha tӧbb színből van, lássa, hogy néz ki. Önnek és a partnerének ki kell választania a méretet, a partnereknek külӧmbӧző az ujjméretük :)
FIGYELMEZTETÉS! : Bár a gyűrűket darabonként áruljuk, egy ingyenes ajándék dobozba csomagoljuk! A rendszer automatikusan két ajándék dobozt tӧlt be a kosárba (kivéve ha Ön nem választ olyat, amelyért fizet), de csak egyet küldünk. Egy nagyobb doboz értéke megegyezik a két kicsi értékével, tehát ne gondolja, hogy szeretnénk Önt megrӧvidíteni ebben az esetben. Hiszen az ajándék dobozok INGYENESEK. :)